Nasib saudaraku di Palestin

MAKLUMAT PENTING Dari segi persenjataan, Israel berada di tangga ke-4 selepas AS, China & Britain. Untuk Perang Gaza, AS membantu Israel dengan 60,000 tan senjata. Pejuang HAMAS berjumlah 15,000 orang. Askar Israel 130,000 dan askar simpanannya 400,000 orang. HAMAS membina roket daripada bahan-bahan buangan. Badan roket daripada bekas tiang elektrik. Kabelnya daripada kabel di rumah-rumah. Bahan bakarnya daripada gula. Dalam Perang Gaza, HAMAS melancarkan 900 roket ke Israel, iaitu hanya 1 % daripada keseluruhan roket HAMAS.

Palestin

Rabu, 5 Ogos 2009

Windows 7 rtm build 7600


Antara berita paling banyak diperkatakan di internet sekarang ialah mengenai windows 7 (build 7600) yg telah disebarkan di laman torrent terkenal. windows 7 rtm yg disebarkan tersebut adalah versi Ultimate x86 (32-bit) & Ultimate x64 (64-bit).


Sepatutnya windows 7 versi penuh akandilancarkan pd 22 Ogos, tetapi kini telah "bocor" ke laman torrent dan beribu2 orang telah mula memuat turun iso tersebut.





Anda tidak boleh menggunakan serial key windows 7 beta dan windows 7 rc untuk mengaktifkan windows 7 final ini. Anda perlu beli windows original untuk mendapat serial key
yg sah bagi mengaktifkan windows
ini.

Dari apa yg saya baca anda juga boleh mengaktifkan windows 7 rtm dengan menggunakan OEM volume licence
key (VLK) .Trick yg sama digunakan untuk mengaktifkan windows vista. Dan dengan crack ini anda mampu melepasi pemeriksaan WGA dan windows anda akan menjadi genuine.

Jika anda menggunakan windows 7 rc, anda boleh upgrade kepada windows 7 rtm dengan menggunakan cara yang saya jumpa di blog windows7news. Cara2nya seperti di bawah;

1. Download iso windows 7 rtm (torrent, rapidshare, megaupload dll)

2. Extract file iso tersebut

3. Masuk folder “sources”

4. Buka “cversion.ini”

5. Tukar nombor “Minclient” daripada “7233.0” kepada “7100.0”.

6. Save file tersebut.

7. Run “setup.exe” dan terus upgrade!


Technorati Tags: ,,,,,,,,,,,..

0 Comments:

Post a Comment



Sehari aku di demonstrasi ISA

 

blogger templates | Make Money Online